THE USAGE OF POLYFUNCTIONAL DETERGENT-DISPERSANT ADDITIVES FOR FUEL AS A METHOD OF REDUCING NEGATIVE ENVIRONMENTAL IMPACT

Authors

  • Iryna Volodymyrivna Roik Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Ukraine https://orcid.org/0000-0002-6979-895X
  • Olena Viktorivna Kofanova Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Ukraine https://orcid.org/0000-0002-9851-6392
  • Oleksandr Ivanovych Vasylkevych Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Ukraine https://orcid.org/0000-0003-0253-9926
  • Mykola Borysovych Stepanov Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20535/1813-5420.2.2010.178530

Keywords:

fuel, gasoline, detergent-dispersant additives, exhaust emissions, greenhouse effect

Abstract

The article deals with the exhaust emissions standards for automobile. The analysis of usage of low quality fuel on technical and environmental characteristics of internal combustion engine has been made. The effect of reducing environmental impact of using detergent-dispersant additives for hydrocarbon fuels was studied. It was set that multifunctional additives for fuels reduce the fuel consumption. Besides, they increase the completeness of fuel combustion and reduce the concentration of pollutants in automobile exhaust gases. Usage of detergent-dispersant additives also helps to maintain maximum engine power in proportion to its degree of wear, remove water accumulated in the fuel tank, and reduce the cost of repair of fuel equipment of engine.

References

Офіційний веб-сайт Міністерства палива та енергетики. – Режим доступу: http://mpe.kmu.gov.ua/.

Офіційний веб-сайт Державного комітету статистики України. – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/.

Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження дорожніх транспортних засобів стосовно викидів забруднюючих речовин залежно від палива, необхідного для двигунів (Правила ЕЭК ООН No 83-02(03) АВС:1993, ІDТ) : ДСТУ UN/ECE R 83-02(03):2002. – [Чинний від 2002-12-25]. – К. : Держспоживстандарт України, 2002. – IV, 236 c. – (Національний стандарт України).

Бензини автомобільні підвищеної якості. Технічні умови (EN 288 : 2004, IDT): ДСТУ 4839:2007. – [Чинний від 2007-10-03]. – К. : Держспоживстандарт України, 2007. – IV, 14 c. – (Національний стандарт України).

Паливо дизельне підвищеної якості. Технічні умови (EN 288: 2004, IDT): ДСТУ 4840:2007. – [Чинний від 2007-10-03]. – К.: Держспоживстандарт України, 2007. – IV, 14 c. – (Національний стандарт України).

Офіційний веб-сайт Міністерства охорони навколишнього природного середовища України. – Режим доступу: www.menr.gov.ua.

Горбунов В. В. Токсичность двигателей внутреннего сгорания / В.В.Горбунов, Н.Н.Патрахальцев. – М. : ФГУП «НАМИ», 2006. – 123 с.

Марченко А. И. Влияние молекулярной массы нефтяных сульфонатов на высокотемпературную диспергирующую способность полученных на их основе нейтральных и высокощелочных присадок / А. И. Марченко, О. Л. Главати, В. Х. Премислов // Химия и технология топлив и масел. –1981. – No 2. – С. 28 – 32.

Данилов А. М. Присадки к топливам. Разработка и применение в 1996 − 2000 гг. / А.М.Данилов // Химия и технология топлив и масел. – 2002. – No 6. – C. 43–50.

Грицук І. В. До питання вибору і обґрунтування типу випробувального їздового циклу для дослідження показників токсичності відпрацьованих газів двигунів дорожніх транспортних засобів / І. В. Грицук, А. В. Кривопусков, Д. О. Гриценко // Збірн. наук. праць ДонІЗТ. – 2009. - No 17. – C. 106−119.